Sunday, April 29, 2012

Be Happy!

This week I attended my first reunion with other interior blogs from my area. Thanks to Fabelaktige Maia, who contact us, and to ElleMell, who invited us to Atelie2w in Alvøen and prepared a delicious food and fabulous cupcakes.


The conversation was, of course, blog related. It was interesting to know the different points of view and backgrounds of each blogger.
Totally unexpected, Maia surprise us with a smashing salad bowl from Eva Solo to each of us in a beautiful pastel blue color.



I had the opportunity to say hello to Lang RekkeFruehuset, LillPastillDuse Pasteller, LadyLouise (a former colleague of mine) and Mies Mirakler who had a nice surprise for me! I won one of hers giveaways, this beautiful vase from Holme Gaard.



And the reason of all reasons for me to Be happy: my parents got the visa to come to Norway! This summer will be super special for the whole family. Everything would be perfect if UDI also approve the visas for my aunt and my cousin. I am going to call them this week.

Let the party begin!
--------------------------------------------------------
The last time my parents came to Norway we were living in a two bedroom apartment but now we have a nice house with 5 bedrooms. They are going to see it for the first time and enjoy it with their grandchildren.
I have to make the guestroom ready for them!
Pictures will come

9 comments

  1. Kjempekjekt på onsdagen ja...så nettopp du hadde sendt meg meld på fb...tror det er like greit at du ikke brukte det bildet,haha!! ;-)
    Så fint at du får familien på besøk!!
    God søndagskveld til deg,klm ingrid l

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var det jeg tenkte ;) men da har du bilder selv. En gode minne! :)

      Delete
  2. Så koselig!! Alltid kos med nye mennesker!! :-) ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  3. Herlig bloggtreff, og for en utrolig vakker salatbolle - Eva Solo har så utrolig mye fint:)

    Og så blir jeg så glad på dine vegne når jeg ser at det ordnet seg slik at foreldrene dine kan komme på besøk til dere i sommer:):):)
    Så utrolig godt det må være Vicky:)
    Jeg krysser fingrene for de to andre og håper sammen med deg:)

    Ha en strålende uke kjære du,
    varm klem:)

    ReplyDelete
  4. Hei!

    Så kjekt dere hadde det på onsdagen da! Jeg fikk nå slappet godt av og var klar for jobb og bryllupsmesse dagen etterpå. Jeg var så heldig at jeg også fikk slik en fin salatbolle selv om jeg var syk.

    Ønsker deg en fin uke.

    Klem Pink lady

    ReplyDelete
  5. Hei Vicky,
    koselig å høre fra deg! Det blir like blog titting her for tiden..
    Så koselig det så ut og flotte ting dere fikk! Heldige!
    Så moro at dere får besøk!!
    Flott uke til deg også! klem Hege

    ReplyDelete
  6. Først av alt: Gratulerer så mye med visa for foreldrene dine!! Kan skjønne dere er lykkelige for at det gikk i orden :) Og lykke til for din tante og fetter eller kusine. Wow, for en nydelig salatbolle dere fikk, fantastisk blåfarge! Enjoy :) Klemmer

    ReplyDelete
  7. Hurra for at foreldrene dine får komme :)

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

    Klemklem

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .