Monday, May 21, 2012

☼ Sol ☼

It's delightful to enjoy the sun while the painting form the upstairs terrace floor dries!



We need to paint the entire house as well, but I couldn't resist the urge to buy plants to decorate outside.
I just hope they survive being moving from side to side until we finish!



Tomorrow is the day that my older son turns 8 years, we will have a small celebration, but the Piñata will break on Saturday with all his classmates.


Lately I've used PicMonkey to decorate, frame and watermark my pictures. It works great!
Have a nice week!

12 comments

  1. Så deilig med sol, og nydelige blomsterbilder!
    Klem T

    ReplyDelete
  2. Herlige blomsterbilder!!
    Det er så deilig med litt sol og sommer:)

    Ser du etterlyser en outdoorpremie fra meg, tror kanskje du blander meg med en annen blogg, kan ikke se at du har vunnet dette via meg, desverre...:(

    Ha en fin fin kvled:)

    ReplyDelete
  3. Flotte bilder og nydelige blomster!
    Stakkar du som har gått så leeeeenge med gips! Tenker det skal bli deilig å få den av. Er det hallux valgus du også har gjort?

    Deilig dette flotte været vårt. Skal nyte dagene ute:)

    Ønsker deg en fin kveld og ei god ny uke
    Klem

    ReplyDelete
  4. Nydelige bilder:) Og terrassen blir flott, kjedelig å male, men så kjekt når det er gjort:) Lykke til med bursdagsfeiring i morgen, klem fra Agnete:)

    ReplyDelete
  5. NYYYYDELIGE bilder Vicky:)
    håper du koser deg masse med sommervær og sol!
    klemmer fra Cathrine

    ReplyDelete
  6. Så nydelige bilder,flotte blomster:)
    Det har vært så herlig vær no,må virkelig nytes ute:)
    Fine kveld til deg!
    Klem

    ReplyDelete
  7. Herlige sommerbilder.
    Nydelige blomster.
    Vi og har olja terrassegulvet og skal beise huset i år.
    Gratulerer med snart 8 års dagen til sønnen din.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  8. For et fantastisk barneselskap, FOR en kreativitet, jeg er imponert!
    Jeg prøvde å gå inn og stemme på deg, men fant ikke ut av hvor?
    Kan du guide meg?
    Klem, M


    ),O
    lö,)
    l),
    l

    ReplyDelete
  9. Såå flotte bilder! Gratulerer med bursdag i huset. Stor stas vil jeg tro. Her har vi feiret 7årsdag for en uke siden.
    Rart hvor fort de barna blir store. Nyt tiden!
    Klem*

    ReplyDelete
  10. Hei,fin blogg,liker meg hos deg. :)hvordan "går"det med føttene dine?endelig står de innerst i skapet igjen.
    se foten da..kry

    ReplyDelete
  11. Hei!
    Titt inn til meg for en overraskelse (gårsdagens innlegg)!!

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  12. Så flotte sommerblomster. Alltid kjekt å pynte litt, selv om de må vike for vedlikeholdsarbeid etter hvert.
    Og gratulerer med en åtteåring i huset:) Vi skal også feire en åtteåring i sommer - herlig alder:)

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .