Thursday, November 1, 2012

October 31

I got sick so the Halloween party was cancel. At least the kids were happy when they came home from school and saw the decorations I put up for them. After dinner, scary pasta, they had fun dancing Michael Jackson Thriller at their hip-hop class.


My son Dan (8) made the pumpkin for the doorbell. It was his idea.


No body came trick or treat so we have sweets enough for the weekend.


-----------------------------------------------
And talking about the weekend...
From orange Halloween to red and green Christmas!
I am going to Moi, outside Stavanger, with 46 other lady's that blog about interior in Norway.
We are going to visit the store Den Franske Landstil


It is a nice social event to welcome winter season and the Holiday's in style.
I will blog more about this!

7 comments

  1. Så koselig du har gjort det! Stilig med gresskar. Halloween er barnas dag og det er morsomt å se hvor gøy de har det. Her var det vel mellom 40-50 barn innom i går så godteriet forsvant fort. :)
    Ha en fortsatt fin dag.
    Klem

    ReplyDelete
  2. Koselig med gresskaret! Håper du holder deg frisk! :-)
    Snakkes i morgen kl.1715! :-) Klem

    ReplyDelete
  3. HYL! Jeg gleder meg!! :)
    See you there!

    P.s. så fint du hadde pyntet, jeg hadde ikke pyntet noe jeg :/ Jaja..

    God bedring
    Klemmer og smil fra meg

    ReplyDelete
  4. HOO!! que bonito te ha quedado todo !!!!, me encanta la ìdea de tu baul!!!y el timbre??, super!! :)

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for kjempehyggelig og fin kommentar inne hos meg! Og som jeg gleder meg til helgen! Blir koselig å treffe deg :)
    Ha en fin reise! :)

    ReplyDelete
  6. så fint du har gjort det, kult med egen Halloween tradisjon. Vi pleier også å ha gresskar men jeg har ligget syk ett par dager så det har blitt så som så med pyntingen. Jeg er nå noenlunde på bedringens vei og prøver nå å gjøre om huset litt mer Halloween aktig, 7-årsdagen til den ene gutten min skal feires med hele klassen på Halloween fest. kos deg imorgen, jeg har desverre ikke anledning til å være med.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .