Thursday, November 29, 2012

Advent 2012

We are getting ready for this years Advent. I stated yesterday inviting to my home my sweet friend D. who helped me to make new pillow cases for my living room with the beautiful Ikea fabric Margareta.


The pillow cases came out really cute but I will show them in a new post.


Our advent candle holder this year is from Kremmerhuset. I think it is atmospheric because it can be use all year adding decorations from each season or occasion.


I've decorated it with mushrooms that I bought in the store Den Franske Landstil, they are from Bloomingville, and inside with some pine cones and the cute houses I bought last year also in Kremmerhuset.


I have probably visit your blog this days but I definity have to make more time for leaving comments. I will try to be more effective on that because it is always nice to read feed backs.
Thanks for visiting Living Four Seasons.


2 comments

  1. Hei Vicky :)

    Gleder meg til å se de ferdige putene!! Koselig lysestake :) Helt supert å kunne pynte den etter sesong og humør, og den passet jo veldig fint som adventstake :)

    Tusen takk for fine ord som du legge igjen inne på bloggen min :) Veldig kjekt å høre at du liker printene mine!

    Kanskje jeg plutselig ser deg en dag på jobben din ;) Vestkanten er det kjøpesenteret som ligger nærmest meg, og det er jo blitt mye bedre nå som de har utvidet!

    Ha en fin fin dag!
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  2. Så flott adventstake! Håper du får en flott advent tid med dine kjære!
    Gleder meg til innlegg om putene. De ser kule ut! :-)
    ha en fin dag! klemmer

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .