Tuesday, December 18, 2012

Day Eighteen: Baking

Baking before Christmas is one of the traditions that I love to do here in Norway. In fact, what I like the most is seeing my hubby baking since he is really good at it.


Baking it's a fun activity to do with the family and something you can share with friends that come to visit or take with you at work or school.


 Tyske skiver, gingerbread, kakemann and a good cup of hot chocolate or coffee make a perfect combination.


Our new cookie boxes are from Nille; the nice cup was decorated by my younger son Osk and so is the glass with cookies that he made at school.


The star tray is from Home & Cottage and the stars candle holders from Riviera Maison.


Have a nice day.

8 comments

  1. Å så koselige bilder,nydelige:))

    ReplyDelete
  2. que lindas fotos Vicky! ese star tray es divino!

    ReplyDelete
  3. FLinke du!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    ReplyDelete
  4. Herlige bilder hos deg!
    Ha en fin førjulstid!
    klem Hege x

    ReplyDelete
  5. Flott julestemning hos deg:)
    Nydelige bilder!

    ReplyDelete
  6. Hola Vicky! que fotos tan bonitas! me encanta ese centro de velas! nos seguimos!!

    ReplyDelete
  7. Hola Vicky me encanta ese star con ese centro de mesa. Me encanta tu blog
    Saludos
    Amgelica

    ReplyDelete
  8. Hei søta!
    Takker og bukker over dine søte kommentarer inne hos meg...det verdsettes stort skal du vite:)

    Koselig innlegg!:)
    ...fine bilder:)

    Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

    Juleklem fra meg og Ferdinand-pusen

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .