Saturday, December 1, 2012

Day One: Something New

I was looking for the perfect winter sofa cushions to replace the blue ones that I was using during the summer. There are many nice and trendy cushions out there but far away from my budget.


But when I saw Ikea's beautiful fabric Margareta I was sold to the DIY idea.
I have to add a big THANK YOU to my friend Dulce for helping me to sewn them ♥ 


The other cushions are from Åhlens (yellow) and H&M Home (stripes), I had them from before.
The cute knitting cushion is from Ikea and I payd only Kr.150 for it :)


My first day of Christmas I am going to work but during the evening I am going to enjoy a lovely dinner time with my beautiful girlfriends ♥

Have a nice day!

4 comments

  1. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Fiiine puter, søta!

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    ReplyDelete
  2. Hei:)
    Så fine puter! Eg har også fallt veldig for dei gøye putene frå Åhlens.
    Nydelige bilder:)

    God vekestart til deg.

    ReplyDelete
  3. Que calido se ve tu salòn, me gusta mucho el cojin amarillo mostaza, y creo que se ve muy bien con la de los maderos. !!

    Besos!!

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .