Sunday, March 3, 2013

It's My Party!

My 2012 Birthday Party!



I still have the best feeling of a warm summer afternoon full with good memories since my last birthday party.



It was a birthday party with a Moroccan theme.



I thought about all the details: flowers, candles, food and music to entertain 12 of my girls, including my mom, in a cozy and relax environment with Moroccan accents. I gathered all the inspiration in a Morocco Pinterest board that I also plan to use for my dream Moroccan patio this summer.



But the biggest girl party is happening right now at the NIB march challenge: Girl Party and there are many inspiring entries!
Are you ready to enjoy the party?

9 comments

  1. Hei Vicky! Så fint du har laga det.
    Tusen takk for koselig kommentar på mitt innlegg, det var hyggelig. Gleder meg til å treffe deg på bloggtreffet i sommar. Lykke til, klem Kjersti

    ReplyDelete
  2. nydelige bilder Vicky!
    Likte så godt de vårlige bildene i innlegget under også:)
    Ønsker deg en deilig kveld og en super ny uke!
    klem Cathrine

    ReplyDelete
  3. Så fine bilder, og så fint bord:) Bordkortene er nesten heilt like som dei me skal ha i bryllupet vårt, liker dei kjempegodt!

    Lykke til i utfordringen:)

    Silje

    ReplyDelete
  4. Hei Vicky. Et herlig og kreativt bord! Kan tenke meg stemningen er stor rundt bordet med deg:-)
    Lykke til i utfordringen.

    Ha en fin uke!

    Smil fra Hjørdis

    ReplyDelete
  5. Så flott bord du har dekket!
    Lykke til i utfordringen!

    Klem,
    AW

    ReplyDelete
  6. Flott oppdekking! Skikkelig vår/sommer - å som jeg gleder meg!! :-)
    Takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  7. Hei du søte,
    først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
    Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg. Søte du!

    Nydelig bidrag i konkurransen! LOVED IT!

    Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

    Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
    klem og smil
    -Maia

    ReplyDelete
  8. Så fine bilder av et nydelig dekket bord!!
    Lykke til :)
    monica

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment, I really appreciate it.
xoxo
Vicky

Living Four Seasons . All rights reserved. © Vicky Holmedal .